Hvorfor man ikke skal lese bruksanvisninger

«- Blogg!», har jeg tenkt, utallige ganger de siste årene. Og etterhvert også fått spørsmål: «- Har du blogg, eller?». Nei. Det har jeg ikke hatt. Og ofte når jeg har følt behovet for å få publisert mine meninger, har jeg browset nettet etter blogg-verktøy. Og skjønt at uten «mellomtekniker’n» blir det vanskelig å få opp en side. Til idag.

En ufyselig regnværssøndag, med PC, god tid og litt krummere hals enn vanlig – skitt i bruksanvisningene, her går vi rett på. Og dermed er bloggen opprettet på null tid. Herregud, så lett. Og selvfølgelig er det uendeligheter av funksjoner jeg ikke har oversikt over. Men det kommer – hvis jeg har behov for dem. Nå er jeg lykkelig blogginnehaver. Med bare ett problem: Hva var det jeg hadde tenkt å skrive om igjen?

Om detenemeddetandre

1964. Norsk. Liberal idealist som stemmer Høyre. Er fra landet, bor i byen. Jobber med rekruttering. Mener noe om det meste. Tenker, leser og lager mat.
Dette innlegget ble publisert i Prisme. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

